english massage Izola    info@gibalnaterapija.si

KAJ JE LOW PRESSURE FITNESS (LPF)


Je inovativni posturalni  (postura =  telesna drža) in respiratorni (dihalni) sistem treninga, ki izvira iz Španije. LPF združuje miofascialno raztezanje, hipopresivno ter neurodinamično vadbo.

Je vadba, ki pripravi telo na težje napore ali pomaga pri rehabilitaciji medeničnega dna.

PO PORODU (6 tednov  ali leta kasneje)

LPF se je  izkazal  pri populaciji z urinsko inkontinenco in diastazo rectusov (razmak trebušnih mišic).Ni nujno, da je urinska inkontinenca del vašega življenja.

Učimo se položajev, kjer vzdržujemo dobro telesno držo z nevtralno hrbtenico (kasneje dodamo upogib, izteg in rotacijo) v različnih položajih (leže, kleče, na kolenih, stoje...) in obenem izvajamo posebno hipopresivno, dihalno tehniko. Kombinacija razteza vezivno tkivo, stisne trebušni pas in ustvari vakum, ki povleče trebušne organe navzgor. To razbremeni medenično dno pritiska in omogoča ponovno vzpostavitev naravnega tonusa mišic medeničnega dna. Mišice medeničnega dna na ta način delujejo refleksno in na nezavedni ravni brez potrebe po stiskanju.


LPF pomaga tudi pri:
- slabi telesni drži
- napihnjenem trebuhu (zoža pas)
- zdrsu medeničnih organov,
- hernijah oz. kilah
- bolečinah v hrbtu.

Vadba ni nadomestilo za obisk zdravnika ampak deluje kot komplementarno zdravljenje ali preventiva.


ŠPORTNIKI IN REKREATIVCI - TRENING DIHALNIH MIŠIC

LPF je dopolnilna vadba, ki olajša primarni trening posameznika. Naj bo to tek ali pa dvigovanje uteži. LPF trenira dihalne mišice, mobilizira in odpira prsni koš in optimizira dihanje. Pri aerobnih vadbah (tek, plavanje,...) so utrujene dihalne mišice velikokrat omejitveni dejavnik, saj sčasoma zahtevajo vedno več energije in kisika za svoje delovanje. Posledično omejijo pretok kisika v noge in ostale dele telesa, kar zaznamo kot utrujenost.
Z vadbo se izboljša propriorecepcija (zaznavanje položaja telesa), kar omogoča lažje učenje tehnik pri različnih športih in nasplošno boljše zavedanje telesa med samimi aktivnostmi.

Z neurodinamiko ter aktivnim delom rok ter ramenskega obroča stabiliziramo ramo in lopatice. To je še posebej pomembno pri športih in aktivnostih, kjer je komolec pogosto višje od rame (npr. plavanje, košarka...).

Vaje so na začetku precej statične, z napredkom pa vedno bolj raznolike in dinamične.


VADBO POUČUJE dipl. kineziologinja Vanja Rogač in LPF trenerka.

LPF tečaji

Tečaj LPF 1. stopnje
Tečaj LPF 2. stopnje
Tečaj LPF 3. stopnje

VIDEO PREDSTAVITEV TEHNIKE


Kako vam LPF lahko pomaga:





 Kako izvajati hiporesivno tehniko dihanja.





Prikaz vaj 1. stopnje LPF. Izvajata jih Tamara in Piti, ki metodo razvijata ter poučujeta.





Na začetku ure uporabimo žogice in lesene polvalje za miofascialno sprostitev.